20 septembrie 2009

PROSTIA


CAT DE PROST SA FII CA IN MOMENTUL IN CARE IESI DIN WC SA NU TE SPELI PE MAINI??? PROST.
... ERAM CU UNA DINTRE FETE LA UN RESTAURANT. INAINTE SA PLECAM EA MERGE LA TOALETA. IN DRUM SPRE CASA IMI ZICE " ... FATA, DACA ITI ZIC CE-AM VAZUT... MORI." "CE?" "ERAM LA TOALETA SI CAND AM IESIT DIN WC A IESIT (din celalalt wc) SI OSPATARU' . SI ... A IESIT CU TOTUL" "... ADICA... NU S-A SPALAT PE MAINI? ??? :O CAH" "MDA... "



MIRELA PETREAN=Toarna chelner in pahare
Asculta mai multe audio Muzica


DECI, TU OSPATAR MERGI LA UN PISU, PUI MANA PE ... "PREAMARITA ..."( <- ASTA E VORBA ADRIANEI) SI IESI SI NU TE SPELI PE MAINI???? SI MAI PUI SI MANA PE FARFURIA MEA SI PE PAHARUL MEU SI PE TOT CE TINE DE RESTAURANT ... DA' DE CE??? DE CE ESTI TU UN MARE DOBITOC???

DE CE???

4 comentarii:

ioneltorac spunea...

La ce restaurant s-a intamplat pocitania? Sau nu vrei sa dai detalii sa nu ai neplaceri. Nu de alta dar sa stim si noi alta data sa ocolim acel restaurant. Daca nu scrie un mail pe adresa asta ioneltorac@yahoo.com. Mersi.

iculici spunea...

mda ... PENTRU CUNOSCATORI... O.B.1

:D

Fetita Junglei13 spunea...

Sa iti fie de bine >:D<
De cand cu aceasta "criza" activez in domeniul asta(restaurant),eu cred ca tine de prostia fiecaruia.Locul meu fiind amplasat undeva in drumul spre baia personalului stiu tot,fiecare cand se duce si cat sta.Am sa-i urmaresc sa vad care iese cu mainile spalate si care nu.

Fetita Junglei13 spunea...

Foarte prost si as putea spune chiar foarte proasta.I-am studiat.Din 6 baieti, 2 nu, din 4 doamne (pfff,asa trebuie sa te si adresezi,asa se si cred si au copii de seama mea) 3 nu.Scarbos. Sa nu uit.Logic, intr-un restaurant, personalul ar trebui sa aibe wc-urile separat, nu acolo unde merg si clientii.