4 octombrie 2009

AZI ...


:D
VENEAM PUTIN MAI DEVREME ACASA SI IN FATA BLOCULUI MA INTALNESC CU O VECINA:
EA: "VIORICA, AI PRIMIT UN MESAJ FRUMOS, DE RAZI ASA, NU?"
EU: "NU CHIAR."
EA (DUPA CE SE UITA 2 SECUNDE FOARTE ATENT LA MINE): "TE-AI FACUT FRUMOASA! :) "
EU: "EEE... ASA AM FOST DINTOTDEAUNA. ... MULTUMESC! " . /:)

DECI, ... CUM ALTFEL TREBUIA SA REACTIONEZ???

DE 26 DE ANI SUNTEM VECINI, NE VEDEM APROAPE ZILNIC SI TU VII ACUM SI-MI ZICI CA M-AM FACUT FRUMOASA??? DA' PANA ACUMA CUM ERAM? ERAM URATA??? SUNT ASA DE CAND MA STIU SI DE CAND MA STII.

DE CE???




PENTRU MINE. :D. 2
Vezi mai multe video din Blog

.

2 comentarii:

ioneltorac spunea...

Daca te simti tu frumoasa in interiorul tau nu trebuie sa iti mai spuna nimeni pur si simplu simti. :)

Fetita Junglei13 spunea...

Tii ce-mi plac mie unii oameni.Eu mai am un raspuns "aaa,da?pai ma stii de cand m-am nascut,daca nu ai vazut pana acum ia-ti ochelari".Stiu,sunt nesimtita,dar prea sunt unii asa "speciali".
Filmuletul e super.Poza de la 00:32 imi place mult.
Te pup.