7 decembrie 2009

???

CUM E SA AFLI CHESTII DESPRE VIATA TA DE LA PERSOANE STRAINE?
FOARTE DRAGUT. :)

DE EXEMPLU, AZI AM AFLAT NISTE CHESTII (DESPRE CARE NU AVEAM HABAR) DESPRE MINE :) , DESPRE VIATA MEA "PROPRIE SI PERSONALA" :
1. AM FOST CASATORITA.
2. SUNT DIVORTATA.
3. AM SI UN COPILAS.

PAI CUM ASA???
UITE ASA.

DE CE INVENTEZI TU CHESTII DESPRE MINE.
DE CE TE INTERESEZI TU (UN ALT "TU") DESPRE MINE PRIN INTERMEDIUL UNOR PERSOANE CARE NU MA CUNOSC, CARE NU AU ABSOLUT NICI O TREABA CU MINE?

CUM A FOST LA NUNTA? DA' LA DIVORT? AVEAM O ROCHIE DE OCAZIE SAU DE CARUTA? SAU POATE ERA DE TRICICLETA SI EU NU STIU PENTRU CA INCA O CAUT.
DE COPILAS NU MAI INTREB NIMIC. :) O SEMANA CU MINE SAU CU TAT-SU???

ASTEPT NISTE RASPUNSURI...
DE LA TINE; TU CEL CARE MA MANANCI AIUREA DE ... FUND :)


IAR TU... DACA TE INTERESEAZA PERSOANA MEA DE CE NU "MERGI" DIRECT LA SURSA???

PLINA LUMEA DE FRATI DE-AI LUI PINOCHIO!!!


7 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Foooaaarte interesant. Bine ca ai notat chestiile noi despre tine ... ce oameni mah :))

Buf0n spunea...

Nimic nou sub soare !! Dar oare ti`ai pus problema ca poate persoana din a carei gura ai auzit toata tarasenia paote nu a fost rau intentionata ?! Sunt atatea aspecte de luat in sema :
-persoana poate avea un coeficent de inteligenta extrem de redus si poate da dovada in nenumarate situatii de o naivitate iesita din comun
- persoana poate avea un coeficent extrem de redus ...blabla bla si a asistat la o deschitie in care era barfita o alta persoana si brusc unul din iterlocutori a schimbat discutia spre persoana ta ... iar acea persoana a inteles cu totul altceva
-persoana poate avea ... blabla si te confunda !!!

E dureros sa vad ca te doare ( nu e pleonasm sigur). E o prostie sa`ti pese ca exista persoane care`ti scot vorbe( daca intradevar exista intentie ) De ce ma doare ?! Pentru ca stiu ca esti o persoana draguta si mai presus de orice : inteligenta . Ma gandeam ca sti care e modalitatea cea mai simpla de a`i face pe tampiti sa se simta prosti ... IGNORA`i ! ! !

iculici spunea...

@ Mos`Craciun - NU MA DOARE ABSOLUT DELOC. NU-MI PASA DE GURA LUMII!
CAND AU AJUNS SI LA URECHILE MELE ACESTE VORBE ATATA AM PUTUT SA RAD...
DACA MA VORBESC, INSEAMNA CA NU TREC CHIAR ASA NEOBSERVATA PRECUM AM CREZUT EU TOATA VIATA... :)

:D

iculici spunea...

@ Mos`Craciun - MOSULE, MATALE DE UNDE MA STII PE MINE ASA DRAGUTA SI INTELIGENTA??? /:)

Buf0n spunea...

Hohoho ! Dar oare mosu` nu stie el TOT ? Nu stie el pe toate fetitele si baeteii ? ... si pe cei cuminti si pe cei obraznici ...si pe cei prostuti ... si pe cei draguti si inteligenti ...

Fetita Junglei13 spunea...

Copilul tau seamana cu al meu,ca si eu aveam unul,de pana sa ma marit.De cand sunt divortata nu-l mai am.Sa stii tu ca se joaca amandoi, ma mir ca nu ti-a spus Mosul,ca le stie pe toate :)
Poate ca baiatul e timid si incearca,dar daca citeste el p-aici,sper sa ia in considerare ca cel mai bine afla ceva despre tine,intrebandu-te pe tine.Daca se ia dupa lumea,ar putea regreta mai tarziu.
Poate aflii cum se intituleaza copilasul,mie niciodata nu mi-au putut spune,desi i-am intrebat.

iculici spunea...

@ Fetita Junglei13 - AAAAHA ... DECI DE ASTA NU STIU NIMIC DESPRE COPILASUL MEU... CA A FUGIT CU AL TAU SI SE JOACA AMANDOI IN NISIP, FAC CASTELE DIN NISIP USCAT. ;)
PUP.