19 decembrie 2009

COLECTIA ... DE AMINTIRI. 2


IATA FAMILIA MEA DE STRUMFI:
CUMPAR JUCARII DIN ACEEASI FAMILIE.
SI FAMILIA ACEASTA
VREAU SA O COMPLETEZ. :D

DE UNDE LE-AM CUMPARAT? O SA RAZI DE MINE, DA' ... ASTA E. DE LA MAGAZINELE "SECOND HAND". INTR-UN SECOND, EU PENTRU ASA CEVA INTRU. SI SA VEZI CUM RASCOLESC CUTIA CU JUCARII... MAI CEVA CA UN COPIL MIC :))

:)

AAAA... SI MAI AM NISTE PAPUSI, PE CARE ACUM NU LE GASESC. DAR CAND DAU DE ELE... PAC LE PUN SI AICI. :D

IS CIUDATICA, NU? CE CIUDATICA, CIUDATA RAU DE TOT.

:))

5 comentarii:

ioneltorac spunea...

Da unde ai gasit Strumfii ? In iasi sau la noi in oras? Legat de partea cu ciudatul, toti avem ceva ciudat in noi. Si la urma urmei sunt amintirile copilariei noastre. Legat de Simpsoni nu cred ca e greu sa gasesti ca serialul se difuzeaza si acum in america ba chiar au facut si un film, il poti gasi pe net si pentru detaliile filmului pe site-ul www.imdb.com/

iculici spunea...

@ ioneltorac - STRUMFII I-AM CUMPARAT PE TOTI DE AICI, DIN RADAUTI.
ORICUM, SI IN IASI INTRU PRIN MAGAZINELE ASTEA SECONT SI RASCOLESC CUTIILE CE JUCARII :)) IS MAI CEVA CA UN COPIL. >:)

Lillee spunea...

Ba nu esti ciudatica deloc. Sunt marfa jucariile tale:)

iculici spunea...

@ Lillee - ... ;)) MARFA DE CONTRABANDA :))

Fetita Junglei13 spunea...

Ciudatica,d-aia dau si eu p-acolo,dar n-am gasit strumfi.
Aaa si ma distreaza mult,mult,doamnele cu haine de blana si fite,ce cauta haine si apoi le vezi cu nasul pe sus.
TE PUP