8 decembrie 2009

DE-ALE MELE...

MESAJ CATRE COLEGELE SI COLEGII DE LA UMF:

DRAGELE MELE COLEGE, DRAGII MEI COLEGI, STUDENTI LA MEDICINA INDIFERENT DE SPECIALIZARE:
DUPA CE SE UTILIZEAZA WC-UL APA SE TRAGE, MAINILE SE SPALA !!!
CAND APA NU SE TRAGE, APAR MIROSURI.
CAND MAINILE NU SE SPALA... TOTI CROCOBAURII DE LA WC RAMAN PE CLANTA, PE USA... PESTE TOT.

ODATA AM INTREBAT PE CINEVA, UN BAIAT, DACA S-A SPALAT PE MAINI DUPA CE A FOST LA WC. "DA. ... SI... ORICUM E SCULA MEA."
NU CONTEST ACEST ADEVAR; E A VOASTRA SI NUMAI A VOASTRA!!! DA' SUNT EU CUMVA OBLIGATA SA PUN SI EU MANA -INDIRECT- PE EA? CREZI CA AM NEVOIE DE MICROBII TAI? OARE NU-MI AJUNG AI MEI???




Ada Milea - Student la medicina
Asculta mai multe audio Haioase

3 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Cat de tare...
Mi-ar placea sa am tupeul sa le spun si eu asa pe sleau. Pentru ca specimene de genul intalnesti pretutindeni.

Benny spunea...

Hello Maria!:) Sunt Benny de la zambareti!:D Ti-am lasat un e-mail si mesaj pe Yahoo. Hope to hear from you soon!

P.S. Felicitari pentru blog!:D

Fetita Junglei13 spunea...

Fa ca mine.Scrie-le un afis.Mi-am racit gura degeaba si n-a dat rezultat,asa ca am trecut la afise,multe afise si peste tot,in afara de cel postat pe blog am si "daca ai bun simt duci alea la lcoul lor" si ma distrez,ca sa-i vezi cum vin sa puna ceva aiurea si vad afisul.Seful mi-a si zis"te-ai saturat de nesimtiti nu?" De cand cu afisul "trage apa,ca acasa nu o trage nimeni pentru tine" am colegi,ce-mi spun "am tras apa sa stii",iar raspunsul meu e"nu ai tras-o pt mine,ai facut-o pt tine"