16 februarie 2010

DE-ALE MELE...MULŢUMESC !!! 3

:)
ŞTIIIIIUUUUU, BREEEE. ŞTIU.  PREA MULTE MULŢUMIRI... NU-I BAI, EU TOT ÎŢI MULŢUMESC. CRED CĂ TE-AI SĂTURAT DE ATÂTEA MULŢUMIRI... ŞI CE? ÎŢI TRECE

AZI ÎŢI MULŢUMESC CĂ AM RĂMAS PRIETENI. TOVARĂŞI, AMICI. E BINE AŞA. E MAI BINE AŞA. E BINE CÂND ŞTIU CĂ AM CU CINE IEŞI LA UN RACHIU, LA UN CEAI, LA O MĂSLINĂ ... LA O CHESTIE ... E BINE CÂND ŞTIU CĂ DACĂ AM NEVOIE DE UN SFAT, DE AJUTOR, AM PE CINEVA APROAPE.

MULŢUMESC PENTRU CĂ M-AI ÎNVĂŢAT SĂ MINT !!!! MUHAHAHA >:) >:) >:)

MULŢUMESC !

ACELUIAŞI SCAI.

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Multumesti de cate ori simti tu,ca eu asa fac,desi stiu ca exasperez pe cineva,asta e,sa stea la el acolo si sa ma lase in pace,daca multumirile deranjeaza,ma intreb atunci "injuraturile i-or prinde bine?"
Imi plac scaietii din poza
TE PUUUUPPPPP si ai grija.

Lillee spunea...

Cu placere draga mea...
Aaaa, nu era vorba despre mine :D
atunci, felicitari persoanei respective ca te are si uite ce frumos ii multumesti. Te pupacesc.