8 aprilie 2010

"SFÂRŞITUL NU-I AICI"

... 
el (Anticalofilul) zice că răspunsul meu ar fi continuare doar dacă îl scriu aici ...
povestea cu tot cu ce a mai scris lumea se găseşte aici ... tot la ea se găsesc şi regulile; bineînţeles, prima regulă am încălcat-o deja. cred. :)) 
continuarea mea:
MĂI, EI AU MERS ÎN BAMBOO ÎN MALL ... VOIA BLONDINA NOASTRĂ SĂ-ŞI CUMPERE "NEŞTE BEŢEŞOARE" PARFUMATE, VREO 2 PERNI ŞI "NEŞTE" PIETRE ... :))
CE ŞTIŢI VOI, IGNORANŢILOR ?! :))
ŞI DOMNIŞOARELE ALEA ÎS ANGAJATELE CARE "SAR" PE CLIENT IMEDIAT CE INTRĂ ÎN BAMBOO ... CA NU CUMVA SĂ SE RELAXEZE PREA TARE ŞI SĂ UITE DE BLONDĂ ... :)) 




continuă povestea  MAŞINA ZÂMBĂREAŢĂ 
:)  de ce? pentru că imaginaţia lui e mai bogată decât prevede legea  :)

2 comentarii:

Lillee spunea...

Si uite cum povestea merge mai departe. Sunt curioasa sa vad ce a iesit :D

Fetita Junglei13 spunea...

Multumesc ca ai preluat.Am observat ca baiatul deja o plecat in vacanta aia.
Multumesc din suflet pentru melodie >:D<.
Cand am citit prima data "zambete verticale" am ras cu lacrimi,asa ca multumesc din nou.
TE PUP