13 noiembrie 2010

:)

nişte degete...
nişte oje ...

:)

şi o poezioară:

Sfatul degetelor

                           de Elena Farago



Spune degetul cel mare
Către-arătător,
Spune degetul cel mare
- N-am fărâmă de mâncare,
Frate-arătător!
Spune, către mijlociul,
Cel arătător,
Spune-arătătorul: - Frate,
Nu mai sunt deloc bucate,
Şi de foame mor!
Se apleacă mijlociul
Către inelar,
Şi îi spune-atâta numai:
- Ce e de făcut acuma,
Frate inelar?
Leneş cată inelarul
Către ei, şi-apoi,
Cam în silă, le răspunde:
- Ce să faci când nu-i de unde?
Vom răbda şi noi!…
Prinde atunci cel mic să strige
Mai isteţ ca ei:
- Ce tot plângem şi ne frângem?
Hai la muncă să ne strângem
Toţi uniţi, că nu rămâne
Niciodată fără pâine
Cel ce vrea să şi-o câştige,
Frăţiorii mei!…



:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

una verde si una galbena mai trebuia :)

Fetita Junglei13 spunea...

Ce-mi vine sa te bat :))
Asta cu oje o facui si eu.
Si 2: era poezia mea, de maine :))
Glumeam,ca nu te bat,ca-mi esti foarte draga.