13 noiembrie 2010

SÂMBĂTA CU AMINTIRI (2)

continuare:

un elastic de păr.
nu am avut niciodată părul lung. da' am avut elastice şi clame de tot felul :))

un rest de melc :))

căniţe şi un cuţitaş - cam asta e tot ce-a rămas din toate seturile ...


ascuţitori:

un soldăţel, cam urâţel ce-i drept, da' ... e acolo:

dopuri.
dopuri de cauciuc:



nişte biluţe de la un joc ...


CUTII:

cutia cu aţe:


cutia cu acte şi cu aur(au rămas doar acte, aurul a fost furat-o parte, o parte- mutat) :


şi ... CCCC= cutia cu creioane colorate :))




VA URMA
:)

Un comentariu:

Fetita Junglei13 spunea...

ascutitoare d-aia rotunda am avut si eu :)
Cutia zici....si-acum unde le-ai mutat?:D
Numai Mirc se juca macao singur si cateodata lua si bataie...te joci x si o? :))
Niciodata n-am stiut ca bilutele alea sunt d el aun joc.Mai am si acum,dar n-am stiut ca-s de la jocuri.