24 decembrie 2010

:) 5 ÎN 2010 :)

AM ZĂRIT PE UNDEVA... (CRED CĂ LA EI ) ... O CHESTIE INTERESANTĂ...
CICĂ 5 chestii făcute în 2010...

BIINE, BRE, ... 5 SĂ FIE ... :)

1. fusei la ea, în "junglă"
2. câștigai la "concurs", la care, când am participat, nici nu m-am gândit la ce se câștigă ...așa că ... FUSEI ÎN ANGLIA. moca :))
3. îmi făcui un tatuaj :))
4. mă întorsei din Anglia ... :)) ... puteam să rămân acolo, să muncesc pentru un salariu mai bun decât aici, da'... zău că rămâneam dacă puteam lua banii cu mine, la un moment dat, undeva ... "sub pământ S.R.L." ;)
5. am cunoscut un OM. un OM VIOLET :)

ȘI ... 6. ... una de la mine, BONUS :))  ... supraviețuii, breeee!!! ... trecui de 27. ieri. :))

ÎȚI REAMINTESC DE "BUTONUL" ROȘU CU UN   'X', DIN COLȚUL DREPT, SUS!!!
NU DE ALTA, DA' ȘTIU CĂ E PLICTISITOR CEEA CE SCRIU!!!!!!!!!!! 
:))
ȘTII CE???
NU SCRIU PENTRU TINE, SCRIU PENTRU MINE!!!!!!!!!!!!
ȘI PENTRU FJ13.



BINE, PA !!!
MUHAHA-HA 
:))

8 comentarii:

mihaeladr spunea...

Mai sunt si altii care te citesc, asa ca scrie!!!

iculici spunea...

mulțumesc, mihaela!
mesajul ăla e pentru unii care tot au de comentat... că blogu' nu e jurnal, că tre' să scriu pe dracu' și pe lacu' și pe mă-sa și pe ta-su' ... :))

MULȚUMESC!
:)

Anonim spunea...

Fie ca sarbatoarea sfanta a Craciunului sa iti umple casa de dragoste, lumina, fericire si liniste sufleteasca!

Paul spunea...

Ob heilige Weihnachtsfest Füllen Sie Ihr Haus mit Liebe, Licht, Glück und Seelenfrieden!:)

Lillee spunea...

Si pentru mine nu? :(( Oi intra eu mai rar ... da' intru. Si cand am scris oi nu m-am referot la mioare :))
Te pup, sarbatori fericite!!!
Cu drag, Lillee.
P.s. si scrie mah si ptr mine :D
Scuze ptr "mah"...:*

Lillee spunea...

Ia stai asa...dam inapoi...derulam...ti-ai facut tatuaj? Si eu cand il vad?

iculici spunea...

:) multam, coana lillee!!!
am scris asa pentru ca stiu ca ea, fj13, sigur imi urmareste aberatiile :). nici nu m-am gandit ca mai sunteti care mai intrati pe aici :)
te pup. :)

Lillee spunea...

Ai vazut ce am scris? "nu m-am referot " phahaha :))) Asta e noul trend, nu este nicidecum o greseala...nu, nu!!!
Si...da, mai suntem, si-ti citim "aberatiile" cu mare drag. Te pup!