17 iulie 2011

SÂMBĂTA CU AMINTIRI

SÂMBĂTA CU AMINTIRI ... VINE DUMINICA

:)



am găsit-o într-un dulap. căutam alte păpuți, de alea cu corpul micuț și cu capul mare... 

asta-i a lu ' FJ13. 

am și eu, dar nu le găsesc ... și mă zgârii pe ochii :)
uneori, visez că găsesc păpușile și clasoarele cu timbre...
cred că doar așa o să rămână. găsite doar în vise 
:))


ziceam de ea, 
...
când am găsit-o mi-am amintit cum o înfășam ...îi puneam și pelincă... tot tacâmul 
:)
am mai avut și una roz, da' aia cred că e de mult aruncată la gunoi 
:))
bine că a supraviețuit asta 

:)

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Lili,asa se numeau pausile astea,cauta-i sub par, poate ca are scris.
Sor'mea avea una roz, eu una galbena, sor'mea a ars-o pe a ei cu perna electrica,dar tot le-am tinut pe amandoua pana prin 2007,cand si-a facut mama de cap si le-a dat la nepoti.Uite asa am pierdut multe, le-a dat mama la nepoti si date au fost,nici fulgii nu au mai ramas din ele.

Lillee spunea...

Se numeau Lili? ca pe mine? Pe bune?
Am avut si eu papusoi d-ala pufos si cu cracii lungi, da era rosie. Uite cum ma faci sa cad in butoiul cu melancolie, zau asa...
Bebe ce face? :*